5/25/2011

Buffalo 25 cm :)

mi się podobają :)









12 komentarzy:

  1. hehe, dosłownie powrót do lat 90tych, pamiętam, jak byłam w podstawówce, to dziewczyny w takich biegały :) jednak to prawda, że moda zatacza koło!

    OdpowiedzUsuń
  2. każdy ma swoje gusta i guściki, mnie te buty absolutnie nie przypadły do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też się nie podobają :/

    OdpowiedzUsuń
  4. a wg mnie są idealne :)świetne do tańca! gdzie można je kupić?

    pozdrawiam, Twoja obserwatorka :)
    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzies jeszcze mam podobne buty z lat 90 :P

    OdpowiedzUsuń
  6. zostalas nominowana do top10award u mnie:)zoobacz!

    OdpowiedzUsuń
  7. sa smieszne, ale maja cos w sobie :)
    napewno sie wyroznia z tlumu

    OdpowiedzUsuń
  8. o qrde! niezłe podwyższenie :D

    OdpowiedzUsuń