5/22/2011

jeansowa kamizelka?

Witam! W końcu udało mi się dodać post.Niedziela godzina 23:29 siedzę przy otwartym oknie kończę palić papierosa, ciepły cichy wieczór... tak było przed chwilą teraz zbiera się na burzę. W ten weekend trochę odpoczęłam, w tym tyg czeka mnie trochę pracy i nauki ;/

Bardzo polubiłam czarne spodenki ze "skóry" towarzyszą mi praktycznie wszędzie! :) Kamizelkę kupiłam w tamtym roku w niemczech na flohmarku za 5E i mam ją na sobie 2 raz? nie wiem dlaczego bo jest bardzo praktyczna i mam już na nią inny pomysł.
pozdrawiam.











:*:*:*


8 komentarzy:

  1. ale jesteś opalona!:)
    Bardzo fajny zestaw , kamizelka jest super!:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz! super zestaw z kamizelką :) zazdroszcze opalenizny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. za spodenkami szaleję, marzą mi się takie!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna kamizelka i baletki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjecia i kotek ;). Masz niesamowitą figurę ;). Obserwujemy się ?. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny set ! :) bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się jak wygladasz, dziewczęco, ale i seksi ;)

    OdpowiedzUsuń