7/07/2011


















tak jutro spędzam dzień! :)

26 komentarzy:

  1. Szorty oczywiście najlepsze ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. szorty mega!

    zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw! Bardzo mi się podoba! ;)
    Szorty są genialne :) ja niestety się już na nie nie załapałam..

    OdpowiedzUsuń
  4. szorty są boskie. zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodenki <3
    Super wyglądasz :)
    Obserwuję i mam nadzieję, że mogę liczyć na to samo :D
    Pozdrawiam

    passionelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dodajeeeeeee do ulubionych i błagam o napisanie skąd masz buty i spodenki:)
    buziaki
    didi

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw! absolutnie wszystko świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny outfit ! dobrze, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. didi: akurat się składa że i buty i spodenki pochodza z NY :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodenki ^^ eh też się pozachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam chyba takie same spodenki :) Super zestaw a buty są boskie !! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny look, bardzo fajny styl! Jestem na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny look, byłby idealny na opener'a!

    OdpowiedzUsuń
  16. ale że a nowego jorku? czy z nju jorkeraAAAAAAAAAAAAAA?

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne włosy, cudooowne włosy! :)

    pozdrawiam,
    www.a-paaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko mi sie podoba i to bardzo!
    Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń