8/23/2011


Nie udała mi się sesja w zbożu,gdyż póki co się za to zabrałam to już kombajny wjechały na pola :) ...ale zrobiłam małą namiastkę tego i teraz jestem jak Doda na snopku siana :)
Sukienkę dostałam od mamy już dość dawno w prezencie.Ja niestety nigdy nie nauczę się szyć plis...mimo,że podoba mi się taki wzór na sukienkach i spódnicach.Broń Boże na bluzkach, zniekształca sylwetkę jak cholera,a po co robić sobie krzywdę? Zdjęcia w letnich sceneriach wychodzą najlepiej,ale dużo też zależy od fotografa :) pozdrawiam!




















25 komentarzy:

  1. Świetna sesja, właśnie wczoraj dotarły do mnie czarne workery i szukam inspiracji dla nich :>

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienka i kurtka :3 szalenie podoba mi się 2 zdj od końca i 4 (również od końca)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi się podoba ta kurtka i buty! Ja zawsze marzyłam o takiej sesji w zbożu, ale jako "wiejskie dziecko" ;p Czyli w słomianym kapelusiku, dwóch warkoczykach, tych spodniach takich na szelkach czy cuś ;p Pozdrawiam, i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te zdjęcia są cudowne ;)
    sukienka jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia lubie taki klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, fantastyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. buty i kurtka - zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz - fajna sukienka i buty!

    zapraszam http://feminiteangoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zwykle genialny look!
    Ta kurtka jest taka oldschoolowa :D
    Zapraszam na mojego bloga!
    http://kaasteriaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super laska z mega wyczuciem stylu! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna ta sukienka, masz świetne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny styl. Podoba mi się :)
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka i ''ciezkie'' buty to bardzo fajne rozwiązanie :) tym bardziej, ze przy twojej figurze mozesz sobie na to pozwolic:) obserwujemy?:)



    http://miscellaneouss93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Klimatyczne zdjęcia, świetne:)
    Strój oczywiście idealny.
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. dooobry set!
    +fajny blog. obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. meeeeega mi się podoba :) tak wakacyjnie :D LOVELY!

    zapraszam na www.funfashion.pl może coś Cię tam zainspiruje :)

    OdpowiedzUsuń