8/02/2011

Wczoraj mogłam sobie pozwolić na jakie kolwiek zdjęcia, iż wczorajszy wieczór był luksusem/ przez 2h śieciło słońce! ...nie pamiętam już kiedy ono było.
Moja wczorajsza stylizacja. Jeansowa koszula i spodnie w paski.Spodnie podpatrzyałam kiedyś u pewnej blogerki! Swoje kupiłam w sh (3zł.) i były to mega dzwony,mama mi je przerobiła na rurki i coś czuję,że będą must have! Z biżuteri w tym przypadku zrezygnowałam. Czarna torebka była celowym zabiegiem do karmelowych butów i paska. Pozdrawiam! .*
















28 komentarzy:

  1. genialne spodnie :))) ślicznie wyglądasz! i ten kolor na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestaw! bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz;) co to za lakier? no i zdradź gdzie dorwałaś taką super koszulę

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny zestaw i fajna biżuteria ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. boosko wyglądasz :) ! i te szpilee <3

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę tego słonka ;) wyglądasz pięknie w tych spodniach ( mama skarb ) i koszuli, a kolor paznokci świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne spodnie (:
    całuję, Eliza z http://lovehaberdashery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie masz boskie !
    Ale co tam spodnie w porównaniu do twoich włosów aa ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super zestaw :) a spodnie genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę nóg ! Te spodnie są piękne, ale ja jestem na nie za krótka ;) heh

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałąś mega szcześćie z tymi spodniami. Tylko pozazdrościć, bo są na prawdę bardzo fajne. enialnie połączyłas je z tą koszulą :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. spodnie są rewelacyjne, pięknie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodenek szczerze zazdroszczę, a cały outfit jest super, 100% klasyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne, klasyczne zestawienie! <3

    http://fashionatte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny zestaw, świetne spodnie !! :>

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny kolor lakieru i torba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna koszula, a torebka na prawdę piękna.

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjne spodnie! super set! :)

    OdpowiedzUsuń