9/07/2011

Dlaczego jak jest lato chce zimę,a jak jest zima chce lato?









7 komentarzy:

  1. JA TAM NIGDY NIE CHCE ZIMY :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tak samo jak ty :) w zimę chce lata a w lato zimy :) nawet zdarzało mi się myśleć o gwiazdce :) co by tu na prezenty kupić :D
    super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaaaaaaaaaak mozesz! Jak mozna chciec zimy?! No nieeee :) Lato to jest moc!!! :D

    double-hope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sweterek! A jesienią i zimą nigdy nie pogardzę. Chce ich jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale boskie rzeczy!
    też tak mam! ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny sweterek :)
    outfit też mi się podoba , buty genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja! Ale ten sweterek i koszula są na pierwszym miejscu :DD

    -Beata

    OdpowiedzUsuń