11/02/2011

2.11.2011

Sukienka w plisy i dzianinowy sweter, lubię połączenie różnych wzorów, fasonów i faktur.Sweter z c^a stał się ulubionym, mysi kolor jest smutny szary ni jaki przeciwieństwo do tego co mamy za oknem.Za około 50 dni będziemy mieli Boże Narodzenie, ten rok zleciał bardzo szybko,były wzloty i upadki,ale człowiek uczy się na błędach.Listopad jest dla mnie szczególnym miesiącem,jest pewien dzień gdzie wtedy staję się starsza,dzień dużej refleksji,oraz nadziei na lepszy rok. 29 dzień listopada to moje święto,moje urodziny,zawsze obchodzę go szczególnie.Mam zamiar kupić coś miłego i potrzebnego,pocieszę się faktem, że coś od Versace wystarczy :)














5 komentarzy:

  1. podoba mi się to połączenie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. /świetny zestaw!

    www.blackcherryjam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit! Obserwuję i zapraszam też do mnie :)

    http://furioussquirrel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń