1/24/2012

24.01.2012




                        Witam! Zanim ACTA usunie nam blogi postanowiłam coś tu jeszcze wrzucić :)  Jest pięknie w końcu napadał śnieg i czuć zimowy klimat! I wcale mi to nie przeszkadza że jest zimno i nadal nakładam skórzaną kurtkę, wszyscy wokół narzekają na mróz i zimno mi to nie przeszkadza...dla mnie moda na kołnierz nadal trwa, ostatnio ten trend mocno zaowocował w światowej modzie,można je zrobić samemu lub po prostu kupić,czym jest najprostszą rzeczą.Dla kreatywnych, najprościej i najłatwiej będzie odpruć go od koszuli i ozdobić. :)  pozdr

17 komentarzy:

  1. Świetny kołnierzyk :)
    Miejmy nadzieję, że ACTA nie usunie blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Legginsy super, mam chyba takie same, tylko mi na razie tyłek za bardzo marznie i czekam na cieplejsze dni żeby je zarzucić. Buty świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, bardzo mi się podoba ta stylizacja :> !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja!!!!Nic wiecej nie trzeba dodawac!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne buty, czapka i spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi sie podoba :)lubie do ciebie zagladac:)

    OdpowiedzUsuń
  7. miło mi ! ;-) masz świetny styl i również będę pojawiać się częściej :P
    ps. acta nie usunie nam blogów :D zdj. są naszą własnością ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz naprawdę zajebiscie.. dodaje na bloglovin,
    buziaki
    agatha. z modeforme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. czapa z pomponem FOREVER :)

    fashmatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powrót do tradycji, pamiętam, że w dzieciństwie zmuszano mnie do noszenia kołnierzyków... ;)
    Pozdrawiam
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz.!
    Buty i legginsy <33
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kołnierzyk :)
    www.rozaliasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń