2/15/2012

make-up

Kosmetyki do makijażu dziennego.
















Jak widać dużo tego nie ma,a to za sprawą tego, że nie lubię dużej warstwy makijażu.Oczywiście mowa tu o makijażu dziennym,gdy wychodzę na imprezę lubię zaszaleć, ale to w zależności od okazji :) Jeśli chodzi o podkład wciąż szukam idealnego,niedawno kupiłam z Loreala Lumi Magique, rozświetlający podkład w płynie jak na razie spełnia moje wymagania chodź mógł by bardziej kryć...ok ok to zostawmy korektorom :) Bardzo lubię wszelkiego rodzaju szminki, błyszczyki i inne gadżety do ust,mają być nawilżone i wyglądać świeżo cały czas.Mamy teraz okres zimowy, więc tym bardziej powinniśmy zabezpieczać skórę ust,oraz o nią dbać. (zawsze przed snem staram się nakładać dużą warstwę kremu nawilżającego-efekt murowany). pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. eyeliner co masz na zdjęciu również go używam i jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post, podoba mi się eyeliner gdzie można taki kupić?

    OdpowiedzUsuń
  3. szminki z CATRICE <3 sama mam z 2-wie i je uwielbiam... no i tusz z MAYBELLINE tez mam ten zolty a teraz to poluje na ten nowy "ONE BY ONE SATIN BLACK" zobaczymy jaki jest , mysle ze jest ciekawy !! :) a co do podkladu to polecam z CLARINS SKIN ILLUSION mozesz sobie zobaczyc u mnie na blogu :) polecila mi go kolezanka jestem mega zadowolona !!! kryje wszytsko do tegoo ladnie pachnie i jest nie widoczny :) http://minipolka.blogspot.com/2012/02/zakupy-shopping.html --- mozessz sobie luknac pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez uzywam tego eyelinera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony linerek, też używam takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam tuszu cat eyes jest rewelacyjny !
    Zapraszam do mnie
    http://cherrylassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. woooow! your blog is amazing
    so much inspiration to me
    keep posting loveeee it!!!

    XX

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój zestaw do dziennego makijażu prezentowałby się bardzo podobnie :)

    Zapraszam Cię również na mojego nowo powstałego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Który z podkładów, jakich używasz bądź używałaś, poleciłabyś osobie, która szuka czegoś co dobrze wtapia się w skórę i kryje?

    OdpowiedzUsuń
  10. M&amp;A : jak kryjący to Loreal Lumi... jak narazie najlepszy jaki miałam :)

    OdpowiedzUsuń