3/19/2012

słodko aż mdli...















PASTELE ulubione kolory na ten sezon.Lubicie?

27 komentarzy:

  1. sweterek boski! ;)
    jakim odcieniem farbujesz włosy? bo masz piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loreal casting creme gloss...niestety nr nie pamiętam bo farbowałam 3msc temu :)
      Ale napewno brąz.

      Usuń
  2. Bardzo fajny zestaw. Super też by wyglądało z takimi miętowymi spodniami.

    OdpowiedzUsuń
  3. skąd jest sweter jeśli mogę spytać?;>

    OdpowiedzUsuń
  4. lubimy, lubimy :) świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny set. Podoba mi się to połączenie kolorystyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się kolorystyka oraz to, że cała stylizacja jest wyważona nie ma zbędnego przesytu!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podobają mi się stylizacje i blog :) dodaje więc do obserwowanych, pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie i sweterek są super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. GENIALNIE! Kocham pastele! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy lubię pastele, ale tobie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie nie mdli. Wręcz przeciwnie. Jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny zestaw! dobry pomysł na kołnierzyk. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne! jeśli mogę wiedzieć.. skąd są spodnie i buty? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodnie/new yorker
      buty/ converse :)

      Usuń
  14. Fantastycznie wyglądasz :) dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastycznie! Dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń