3/29/2012

szoping











Hi! Uwielbiam zakupy,chyba tak jak wszystkie kobiety ;) Poprawiają humor i samopoczucie,działają pozytywnie na moja psychikę wewnętrzną. Godzina 11.25 siedzę w tramwaju, zmierzam w kierunku Pasażu Grunwaldzkiego.Nie sama, z koleżanką w odmienionym stanie.W tym czasie skupiam myśli nad moją listą must have - co mam kupić,czego nie kupić,co jeszcze potrzebuję? Ogólnie nie lubię komunikacji miejskiej, ale jak mam pokonać 2,2.5 km...czasem trzeba.A dlaczego nie lubię?Do poczytania u koleżanki blogerki świetnie i jasno napisany tekst: http://www.venilakostis.com/2012/03/uciekam-ta-w-lisich-traperkach-to-ja.html
Najbardziej zależało mi na szydełkowych spodenkach z h^m i sandałach z Zary (gdy doszłam już do zary portfel był już pusty!). Drugie podejście w następnym tygodniu.Za tydzień święta?Jak ten czas leci...

27 komentarzy:

  1. ooo tak, zakupy potrafią poprawić humor i tać wiele radości.

    obserwuje oczywiście i zapraszam do siebie;*

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę wiele pięknych rzeczy! Buty i spódnica z bershki super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę mieć tą spódnicę z Bershki!! :D

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spódnica z Bershki jest bardzo popularna :)
    akurat moja była ostatnia,czekała na mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  5. byłaś w Pasażu? A powiesz mi jeśli byłaś w H&M czy są tam może takie trampki białe
    http://www.hm.com/de/product/95992?article=95992-A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś nie zwróciłam uwagi na nie... ale pewnie są ja nie w pasażu to na rynku :)

      Usuń
  6. świetne zakupy! wszystko mi się bardzo podoba:) też mam tę spódniczkę-jest świetna:) ciekawy blog-obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak wiem, że masz bo Ty mnie do niej zainspirowałaś.pozdrawiam!

      Usuń
  7. widzę, że świetne zakupy, mam taką samą spódnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę super zakupy! zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakupy zdecydowanie możesz zaliczyć do udanych. Wszystko jest cudowne, a już w szczególności przemawiają do mnie te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne zdjecia i wspaniale zakupy !

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula z ostatniego zdjęcia jest boska! Gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszula jak i spódnica z ostatniego mojego posta jest szyta :)

      Usuń
  12. mam miniaturę Daisy ;] lubię ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne buty! :)


    Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału z konkursie na moim blogu. Do wygrania bon na zakup biżuterii!
    Miłego dnia życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. love the shoes

    duexx.blogspot.com

    Ancille xx

    OdpowiedzUsuń
  15. I like your post so much!Love the shoes and the nail polish!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  16. perfect! ..
    I so love the color! ..

    OdpowiedzUsuń
  17. czy dobrze widzę pastelową spódnice z Bershki w aztecki wzór ? cudo <3
    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zakupy! Śliczne buty, perfumy (ten flakon zawsze cieszy mój wzrok) i złota bransoletka...
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń