4/04/2012

4.04

















Jak zawsze jestem w tyle z blogiem. Dziś taka troszkę mieszana stylizacja... zapomniana spódniczka o której przypomniała mi pewna blogerka w swoim zestawie.Nie chciałam żeby było tak normalnie,oficjalnie, dlatego nie ma szpilek,a są sportowe buty,znane każdemu conversy.Trochę mieszanych printów i cekiny.Generalnie jestem już po zabiegu fryzjerskim,farbowanie,przycinanie i odżywianie :D Wyszło dobrze,a nawet tak jak chciałam,nie mogłam się zdecydować... jaki kolor wybrać?Czy robić ombre? Bądź co bądź z efektu jestem zadowolona.Czekam na ocenę :)

16 komentarzy:

  1. przez ciebie teraz mam chętkę na zielone converse !! Oszz ty :P)

    OdpowiedzUsuń
  2. This outfit looks great on these shoes :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, podoba mi się połączenie koszuli z kurtką chyba zwłaszcza z uwagi na fajne pomieszanie printów. i trampki zawsze na tak:)

    pozdrawiam

    http://personanongrata-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne połączenie :) Uwielbiam taki styl!

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tych conversach :) piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, pasuje do twojej urody idealnie!

    Pozdrawiam Paulina ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z okazji Świąt Wielkiej Nocy
    Wszystkiego NAJNAJSZEGO! :)
    życzą
    Sol & Alien
    Więcej życzeń w naszym blogu... ;)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica i conversy urzekły mnie najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń