4/12/2012


















wspomnienia...

18 komentarzy:

  1. bardzo lubię Twoje stylizacje :) super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne zdjecia, nie moge sie napatrzec ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your style and some details of the looks.

    Kiss,
    Laura

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite zdjęcia :)
    Fajna zielona marynarka <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia wspaniała musztardowa koszula:)
    Zapraszam do mnie obserwuję i liczę na wzajemność!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć. Gdy weszłam na Twojego bloga od razu mi się spodobał. Piszesz bardzo ciekawe posty,które z chęcia się czyta,.
    Obserwuję Twojego bloga bo chcę wchodzić tu najczęściej jak się da. To nie jest żaden spam bo nie zachęcam Cię
    do wejścia na mojego bloga. Jak chcesz to wejdziesz,jak nie to nie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pierwszy raz i bardzo mi się podoba ;))
    Masz genialne i śliczne nogi <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful and very inspiring posts and blog! We share the same passion so let's follow each other!:)I follow you now!

    OdpowiedzUsuń
  9. skąd jest ten czarny włochaty sweter? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie zazdroszczę,bo szukam takiego ! :(
      pozdrawiam i czekam na nowego posta!

      Usuń
  10. Bardzo podobają mi się zestawy z trzech zdjęc od dołu, ten z musztardową koszulą i skórzanymi szortami super! a, mam też ten podwójny pierścień z h&m, bardzo go lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne stylizacje i bardzo ładne zdjęcia! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia! 2 zestaw najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. super stylizacje !! wpadnij do mnie jak znajdziesz chwilke :)



    http://illicitfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń