6/06/2012

art around, pimp up IV !

W sobotę 2.06 odbył się ART AROUND WŁODKOWICA & PIMP UP IV, gdzie miałam okazję uczestniczyć w tym modowym wydarzeniu. Po południu wpadłam na chwilę do Mleczarni, gdzie odbywały się różne projekty m.in targi modowe,wystawy itd. Niestety zdjęć nie mam, ale polecam ciekawą fotorelację tu: http://photez.pl/2012/06/pimp-up-iv/ . Wieczorem o godzinie 19 jak wszystko wskazywało miała odbyć się gala.Niestety godzinka spóźnienia w sprawach technicznych, którego nawet nie odczułam, ponieważ sama się spóźniłam :) Najbardziej ciekawiły mnie dwa końcowe pokazy Riny Cossak kolekcja "Bridge" i Sebastiana Kubiaka. Oczywiście było więcej atrakcji, rozstrzygnięcie konkursu BEST STREET WEAR gdzie w jury zasiadła Radzka,wro street fashion,Ola Topczewska oraz Tomek Jacyków, który nie dojechał (żałujemy). Gratulację dla zwyciężczyni Annie Antoninie oraz Oldze (http://mullanstyle.blogspot.com/ ) i Natalii (http://honeybunnyinwonderland.blogspot.com/). Dziewczyny naprawdę mają dobry styl! Był też mały koncert zespołu Loka, ale jakoś nie specjalnie mnie porywał ten rytm :) (zresztą chyba nikogo). Niestety śmiem stwierdzić, że troszkę się nudziłam,średnio coś mnie zaciekawiło...o! ewentualnie kapelusze Kamili Fydy.Miałam okazję kiedyś przymierzyć kilka jej projektów jak chodziłam do szkoły (M.Dalecka).Naprawdę są ciekawe,a co najlepsze z filcu! "W pokazie brały udział aktorki z pierwszej miłości. Najnowsza kolekcja marki RINA COSSACK „Bridge” to mocne, nasycone kolory i przestrzenna architektoniczna forma. To przejście, przeobrażenie, krok do przodu, to próba pokazania wyższości formy nad funkcjonalnością. Organiczne falbany ewoluują, nabierają na sile i wielkości. Z aplikacji stają się elementem na sukience, powielają się i tworzą nową wartość samą w sobie. Podkreślają kobiece kształty, skupiają się na tali, uwypuklają biodra. Mają charakter wyłącznie estetyczny. Wielowarstwowo otaczają sylwetkę, tworząc kompozycje przypominające nowoczesną architekturę. Justyna Żmijewska inspirując się twórczością Zahy Hadid stworzyła kreacje, które nie bez przyczyny zdobyły uznanie wśród stylistów, gwiazd i klientek odwiedzających autorski Butik projektantki przy ulicy Mokotowskiej 73 w Warszawie. Połączenie oryginalnych kształtów i zdecydowanych barw sprawia, że kolekcja zapada w pamięć i po raz kolejny udowadnia, że RINA COSSACK to marka, która nie boi się eksperymentować z modą." (http://babskie.tv/rina-cossack-kolekcja-bridge/).

4 komentarze:

  1. hoho same gwiazdy jak widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatni pokaz był piękny! Ale nie miałam już zbyt kostniałe ręce na wyciąganie aparatu! :)
    Oby więcej takich imprez we Wrocku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pokazałaś /choć wspomniałaś/ chyba najpiękniejszego pokazu tego wieczoru Sebastiana Kubiaka.A szkoda, bo wydaje mi się,że pokazane przez niego kreacje warte były zaprezentowania.

      Usuń
    2. Dokładnie,tak jak napisałam dwa ostatnie pokazy były warte uwagi i czekania na tym zimnie... niestety nie mam zdjęć z pokazu (ktoś mi zasłonił kadr)pozdrawiam!

      Usuń