6/19/2012

o wszystkim i o niczym.

Witam! Jest już dość późno na dodawanie posta,ale co tam :) Dzień jest tak długi,że korzystam z niego max 100%! Nie ma czasu na siedzenie przed laptopem.Chyba jako ostatnia dodaję stylizacje z tą spódniczką,ale nie było okazji i pogody,poza tym jest ona dobrze znana i rozpowszechniona wszystkim. Azjatyckie wzory i te kolory sprawiły, że muszę ją mieć-skusiła też cena :) Miałam szczęście bo wisiała ostatnia haha! OK! Przejdźmy teraz do meritum sprawy,jak widać zdjęcia są dobrej,lepszej jakości.Od zawsze chciałam lepszy obiektyw i mam! Ciesze się :) A zdjęcia to dziś taka mała próba...

8 komentarzy:

  1. Twoje zdjęcia zawsze były świetne :) super wyglądasz ! w trampkach się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. love it!

    http://fashionhandglide.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurdę, bardzo zazdroszczę tej spódnicy. Chyba muszę sobie identyczną nabyć :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, uwielbiam minimalizm :) Spódniczka jest cudowna, ostatnio nawet szukałam jej, ale już nie było :<
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :> http://stylenatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie proste zestawy :) spódniczka ma ciekawy wzór :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta spódniczka jest oszałamiająca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mega ta stylizacja!!!! ♥
    baaaardzo mi się podoba!!!
    spódniczka - rewelacja!!! :)

    OdpowiedzUsuń