7/05/2012

spódnica ołówkowa

Długo szukałam czarnych sandałów na lato,miały być zwykłe,a zarazem niezwykłe...w tych urzekł mnie futurystyczny obcas.Znudziły mnie zwykłe czarne na obcasie,przewiązane na kostce.Ostatnio mówi się, że biel to nowa czerń.Ja zmiksowałam w tym secie kilka hitów tego sezonu,otóż spódnica ołówkowa.Dlaczego tak się jej boimy? Taki krój podkreśli biodra, ale na pewno nie poszerzy. Poszerzają wszelkie bombki, rozkloszowane spódnice, falbanki, plisy, zakładki itp. Ołówkowe spódnice są właśnie najbardziej odpowiednie dla kobiet o szerszych biodrach i wąskiej talii.Jak ja nosić? "- Ołówkowa spódnica, biała piękna koszula i szpilki – to zestaw marzenie. Ponadczasowy! Każda kobieta wygląda w nim pięknie i z klasą. Nie ma szans, by ktoś posądził nas o brak gustu. - Wąskie spódnice do kolan możemy nosić na wiele sposobów. Dobrze wyglądają z nimi dopasowane kardigany lub tzw. bliźniaki. Oprócz seksownych, ale niestety niezbyt wygodnych szpilek można do nich nosić również buty na koturnie lub kozaki. Nie polecam za to noszenia do nich botków, gdyż mogą optycznie skracać nogi. - Jeśli zakładamy spódnicę ołówkową na wieczór, warto dobrać do niej elegancką biżuterię. Odradzałabym tu ekstrawaganckie eksperymenty. Dużo lepiej będą wyglądały perełki lub brylanciki. - W klasycznym zestawie do ołówkowej spódnicy nosimy cieliste rajstopy, ale dobrze będzie też wyglądała z czarnymi kryjącymi." Goły brzuch? Czy to nadal kicz i prostota?Już nie,największe domy mody dyktują nam trendy na te lato.Mi zawsze taki strój będzie przypominał młodzieńcze lata i Britney Spears :) "baby one more time" ... Jeżeli decydujemy się na kawałek gołego ciała pamiętajmy też aby zakrywać pępek!! Talia musi być podkreślona,koniecznie.Moja propozycja,czekam na opinię :)


6 komentarzy:

  1. ooo, bardzo ciekawe buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty do mnie nie przemawiają, ale ogólnie outfit mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. marzy mi się taka figura ! jesteś piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look!

    http://makesomecolour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oryginalne buty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń