8/12/2012

484753






zdjęcie z przymrużeniem oka :)

18 komentarzy:

  1. Super szpilki, całość wygląda bombowo :)

    P.S fajny psiak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw wszystko mi się podoba !!! bardzo fajne szpileczki które z neonową bluzką wyglądają bosko :) Bardzo fajny masz styl pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw:) a buty to już w ogóle cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne masz te buty. Od dłuższego czasu na takie poluje, mają niesamowicie piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz;-)
    a do paznokci polecam Nail Tek ;-) naprawdę po ok 2óch miesiącach stosowania czyni cuda, co widać po moich paznokciach (wcześniej rozdwajały się całe nie mówiąc już o tym, że nie mogłam ich zapuścić, bo wyginały się w każdą stronę, łamały i to rozwarstwianie blee)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie mam problem ostatnio z paznokciami i szukam czegoś dobrego i sprawdzonego :) dzieki!

      Usuń
  6. Bardzo fajna stylizacja :) świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WSZYSTKO CUDNIE I DO TEGO TA FIGURA AHHH <3

    nosisz gorsety ?

    u mnie możesz wygrać gorset marki STRADIVARIUS !

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  8. torebka, pierscionek i buty cudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! Buty mają obłędny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie podoba mi sie ta stylizacja!
    Super wyglądasz i cudny piesek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cool outfit.Awesome

    http://linasusanti23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie byłam przekonana do tego typu spodni, jednak na Tobie.. prezentują się naprawdę dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  13. szpilki masz fantastyczne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też masz fajnego psa ;) i stroje :)

    OdpowiedzUsuń