8/08/2012

kamuflaż leśny- moro!








haha! Jak ktoś by mi powiedział rok temu, że ubiorę coś z wzorem moro to bym nie uwierzyła...Kamuflaż leśny bo tak naprawdę to oznacza moro,a jeszcze inaczej- Słowo "moro" jest skrótem od "materiał odzieżowy roboczo-ochronny".Cechą charakterystyczną dla deseniu moro jest drobny wzór o kolorze odcieniem różniącym się od tła. Moro kojarzy mi się z wczesną młodością i z szerokimi spodniami :) Na szczęście współczesna moda na ten print jest bardziej zgrabniejsza i daje nam wiele możliwości połączenia różnych stylów.Ja przedstawiam mój przykład z kurtką moro.Jaka część garderoby o tym wzorze podoba wam się najbardziej? :)

15 komentarzy:

  1. Genialnie wygladasz!Kurtka jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Biel+moro wygląda świetnie:) W sumie nie mam niczego "moro" w szafie, ale czas to zmienić...marzy mi się sukienka albo właśnie marynarka.
    Pozdr;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moze moro to az nie, ale ciemny zielony sama wczoraj ubralam :D sprawdz w ostatniej notce ! :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. doskonała stylizacja ! Zapraszamy i bezwarunkowo dodajemy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje stylizacje! Każda ma coś w sobie i ten klimacik :*

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie można nabyć takie cudeńko ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam w jakimś prywatnym sklepie we Wrocławiu,ale pełno jest już takich kurtek w sieciówkach :)

      Usuń
  7. Ja mam coraz większą ochotę na taką kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko świetnie, mimo, że nie byłam przekonana do moro to w twoim wydaniu wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie <3 kurtka jest boska!

    pozdrawiam i obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka przecudowna! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniała kurtka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń