9/04/2012

683956







Nie mogę uwierzyć w to,że wielkimi krokami zbliża się jesień...widać to zresztą po wystawach i nowych kolekcjach w sklepach.Pogodowa aura zmienia się z dnia na dzień i czuć w powietrzu jesienny klimat.Wykorzystując ostatnie dni na letnie zestawy założyłam koronkowe szorty,które najbardziej przypominają mi lato i wakacje...koszulka do której zostały przyczepione koraliki to moja perełka w szafie,lubię bluzki do których są przyczepione różne akcesoria lub aplikacje.Nie jestem typem minimalistycznej blogerki ( co prawda w blogosferze minimalizm jest w modzie) mniej znaczy więcej? :)

12 komentarzy:

  1. wyglądasz ślicznie:) szorty są boskie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz zjawiskowo!
    a mam pytanko: wiadomo już kto wygrał tę spódniczkę w konkursie na Twoim blogu? bo chyba przegapiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie połączenie <3 dodaję do obserwowanych:) pozdrawiam Ancia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. kreatywnie ;) bardzo fajne zestawienie kolorów i faktur. A to zachodzące słońce dodaje zdjęciom takiego klimatu... ;) Żegnaj lato...

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna stylizacja ;p
    spodenki genialne ;*
    obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały zestawik:) szorta i bluzka super!;)

    pozdrawiam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz śliczną bluzkę:)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna jest ta marynarka, świetny koolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też kilka dni temu ogłosiłam oficjalnie, że jesień meteorologiczna nastała, po czym wczoraj( i dzisiaj właściwie też) było tak gorąco, że zapomniałam, że już mamy wrzesień ;)
    Ciekawy i rzadko spotykany kolor żakietu! :)
    Minimalizm w polskiej blogosferze jest modny? Hmmmm... to zależy jaka jest definicja i granica minimalizmu oraz, co rozumiesz przez słowo "modny". Jednak wydaje mi się, że na naszym podwórku jest jeszcze niewiele blogerów, którzy mogą pochwalić się tą zaletą. Mniej znaczy więcej- absolutnie się zgadzam! ;)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń