9/13/2012

768467







           

12 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz :)! Naszyjnik jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  2. jaaa cudowny krajobraz plus naszyjnik ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak to nowa kolekcja ;)
    Co do kolorków to ja widziałam tylko ten jeden biało-różowy. Innych nie było.
    A cena to 89 zł, u mnie w Lublinie jeszcze dwa dni temu była ich cała półka w Plazie.

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. love this dress and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobaja mi sie w tej stylizacji buciki, rewelacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta sukienka taka delikatna w sam do Twojej buźki:*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny zestaw, trampki idealnie pasują

    OdpowiedzUsuń
  8. patrzyłam na tą kiecke ale jakoś się jej bałam. teraz patrze na Twoje zdjęcia i załuję, że jej nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ta sukienka jest z zary?
    mierzyłam podobną w właśnie zarze , ale była za bardzo prześwitująca i nie miałam pomysłu co z nią zrobić.. :)
    stylizacja bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zara :)
      jest prześwitująca ale na takie luźne niezobowiązujące dni jest idealna :)

      Usuń