9/11/2012

768496

korzystam z ostatnich dni lata :)

21 komentarzy:

  1. I dobrze, że korzystasz ;)! Ja tez :D!
    Świetnie wyglądasz <3!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, fantastycznie wyglądasz! spodnie sa świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. komentowałam już na modnej polce , ale tu też muszę ;p Super masz styl! i torebeczka bardzo podobna do mojej:) Obserwuje. Zapraszam w wolnej chwili :) Może Tobie się również spodoba u nas

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny zestaw, jestem zakochana w tych delikatnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie wygladają fantastycznie!
    Zapraszam do mnie na :
    http://hope-magdaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To dobrze że korzytasz :D

    Cudny, delikatny, zwiewny zestaw!

    Cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona Twoimi spodniami i torbą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny oufit. Ta Torba przykuwa moją uwagę najbardziej :) Skąd jest?

    siss-machine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne spodnie, ogólnie piękne stylizacje ostatnio wrzucasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo nam się podobają te spodnie i kołnierzyk, śliczny :))) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te queda todo estupendamente, como anillo al dedo, sabes conjuntar estupendamente la ropa... un saludo

    OdpowiedzUsuń
  12. Kołnierzyk i torba są cudne :) Świetna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, świetny zestaw a najlepszy kołnierzyk <3
    OBSERWUJE i liczę na to samo <3

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się ten minimalizm, kołnierzyk nadaje wszystkiemu delikatnej elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się :) świetna torebka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie byłam przekonana do tych spodni w sklepie, ale na Tobie wyglądają genialnie!

    OdpowiedzUsuń