9/30/2012

każdemu pasuję








14 komentarzy:

  1. Swietne jeansy!Ja juz od dluzszego czasu szukam idealnych i bez skutku:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra stylizacja i do tego znakomite zdjęcia :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham takie klimaty:) Baaaaaardzo mi się podoba ta stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie z tymi szpilkami wyglądają znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  5. no i rewelacja;) a w tych cudnych butach się po prostu zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie świetnie grają z butami, jednak mnie najbardziej podoba się kurtka, od dawna szukam idealnej a Twoja świetnie leży:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega fajnie wyglądasz ! ;)
    obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. szpilki piękne! śliczny mają kolor :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja:)Ps. Powiedz mi jakiej farby używasz , że masz taki piękny kolor włosów?

    OdpowiedzUsuń