9/08/2012

weekend





wolny weekend :)

16 komentarzy:

  1. genialnie wyglądasz :) spodnie i koszula świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. geeeeeenialnie ! uwielbiam takie polaczenia !!:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz:) super spodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz fajne podejście do mody, nie kombinujesz i dzięki temu fajnie wyglądasz:)
    a tym postem:
    http://andzelika-a.blogspot.com/2011/09/szyjac-ta-koszule-myslaysmy-z-mama-o.html
    o rok wyprzedziłaś modny tego lata trend na "paczłorkowe" koszule.
    aczkolwiek Twoja koszula lepsza, bo własnoręcznie szyta i niepowtarzalna. pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) to już rok! jak ten czas szybko leci :)

      Usuń
  5. $wietne spodnie! Super outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. muy elegante y divertida

    OdpowiedzUsuń
  7. superowy kolor spodni:) Też miałam tą koszulke, uwielbiałam ją ale zalałam czerwonym winem;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna koszula. Masz prześwietne stylizacje <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się kolor Twoich spodni a cały zestaw super, bo na luzie. Dołączyłam do Twoich obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. spodnie mają fantastyczny kolor :) wspaniała koszula :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczne kolorki, uwielbiam takie polaczenia <3 obserwuje i napewno bede zagladac czesciej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie tu :)
    fajny post .
    Zapraszam do komentowania i oglądania mojego bloga :)

    Visit my blog

    OdpowiedzUsuń