10/19/2012

583485






Koronka,złoto,ćwieki... jestem modna :)

19 komentarzy:

  1. Super. Podoba mi się torba, skąd jest?

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny, delikatny, zmysłowy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna spódniczka <3 Pozdrawiam http://blondesmentality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Uwielbiam taki klimacik i tego typu obróbkę, choć nie jestem w niej mistrzynią, a chciałabym bardzo. :) Koronka, złoto i ćwieki - ciekawe i oryginalne połączenie.

    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeezuuusie ile bym dała za taką torebkę

    OdpowiedzUsuń
  6. oj, jesteś, jesteś :) cudowna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spodziewałam się, że połączenie takiego swetra i spódnicy może wyglądać tak fajnie! Torebka boska!

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię Twoje zdjęcia są takie niewymuszone ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem ciekawe połączenie, bardzo mi się podobają zdjęcia, ze względu na estetykę, rzadki ostatnio widok na blogach niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Troche romantycznie,troche zadziornie, podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. You look so pretty! I love all your photos :) Following you now :)

    xx
    http://www.eugenemarseille.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo ;) starałam się jak mogłam!
    A ty masz piękną spódniczkę ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastycznie wyglądasz :) spódnica jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna torebka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń