11/14/2012

burgund i ćwieki





28 komentarzy:

  1. lubię takie połączenie kolorystyczne;) świetne spodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne to połączenie!
    A zdjecia są bajeczne, jeszcze delikatna mgła się unosi :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja! według mnie bardzo oryginalne użycie modnego koloru, który mi się już lekko znudził, a Ty pokazujesz jego nowe obilicze. WIELKI +

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...SZCZERZE TEŻ mi się znudził, chodź nic nie mam w szafie w kolorze burgundu oprócz tych spodni,a jednak... dzieki :)

      Usuń
  4. Gdzie rozdają takie cudownie długie nogi?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz piękne nogi, a spodnie prezentują się cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie stylizacje:) pieknie wygladasz;)

    pozdarwiam serdecznie;):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. realmente un gusto exquisito....

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za odwiedziny u mnie:D;) Uwielbiam te buty, poza tym bardzo fajny look, świetne spodnie:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika;)

    OdpowiedzUsuń
  9. hi! i hope we can follow each others blog :)) please let me know :))

    awallflowersjournal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za tak miły komentarz! <3
    Blog jest niesamowicie piękny oraz to jak pięknie piszesz na nim :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy blog, podobają mi się Twoje stylizacje! :)

    Zapraszam do siebie - www.obecny.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Love your pants! Such a nice outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie :)

    zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania buty :D
    www.modnaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog i świetne stylizacje.
    W tym zestawie, przepiękne są spodnie i buty ♥
    + obserwuję.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja dawno nie byłam na Twoim blogu! Wciąż wyglądasz fantastycznie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. spodnie mają bardzo ładny kolor, nieczęsto taki spotykam. ;) i pasuje mi do tego koszula, wyszło tak elegancko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. spodnie genialne , a torebka .... KOCHAM !

    OdpowiedzUsuń
  18. genialnie wyglądasz:) fajnie tu u Ciebie:) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń